امنیت کامل در سراسر کشور برقرار است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امنیت کامل در سراسر کشور برقرار است

 

 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با وجود شرایط حاکم بر منطقه، کشور ایران از یک فضای کاملاً امن و تحت کنترل برخوردار است.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، روز یکشنبه در آیین گرامیداشت ۲۴ خرداد در شیراز اظهار داشت: دولت و ملت در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در چارچوب مواضع حکیمانه معظم‌له و پشت سر ایشان حرکت می‌کنند، و هیچ‌گاه جلوتر از رهبری حرکت نخواهند کرد.

وی یکی از مباحث مهم کشور را بحث پرونده هسته‌ای دانست و بیان داشت: برخی سؤال می‌کنند که آیا دستیابی به انرژی هسته‌ای ارزش این همه هزینه را داشت؟ که در پاسخ باید گفت ملت ما نه در این عرصه، بلکه در عرصه‌های مختلف هزینه‌های بسیاری داده است تا فقط یک چیز خود را حفظ کنند، و آن "استقلال" است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: این فشارها و تحریم‌هایی که در جریان پرونده هسته‌ای به کشور و مردم تحمیل شده، بهانه‌ای بیش نیست، و دشمن در این سال‌ها به دنبال این بوده که جایگاهی را که در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از دست داده دوباره بازیابد.

سردار دهقان ادامه داد: امروز تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان از موضع قدرت در حال مذاکره است، و این که ملت بزرگ و دولت ایران در یک سوی صحنه و تمام قدرت‌های جهان در طرف دیگر قرار دارند بیانگر جایگاه، اهمیت و قدرت ایران اسلامی است.

وی گفت: اگر ایران اسلامی کشوری ضعیف و فاقد قدرت بود و ملتی غیر متحد و غیر متعهد نسبت به دولت و نظام خویش داشت، دنیا هیچ حسابی روی آن باز نمی‌کرد، اما امروز مشاهده می‌کنیم که تمام کشورها به‌ویژه قدرت‌های بزرگ روی کشور ما حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: تمام این فشارها و تحریم‌ها نشان می‌دهد که این کشور و توانمندی‌های آن تا چه اندازه برای قدرت‌های جهان اهمیت دارد که آنها حاضر به مذاکره با ما شده‌اند.

* برقراری امنیت کامل در ایران

سردار دهقان در ادامه، اقدامات و تحولات کنونی در منطقه غرب آسیا را نتیجه تلاش برخی قدرت‌ها برای بازگشت به این منطقه دانست و گفت: آنها به دنبال این هستند تا منطقه را دستخوش تهدید کنند، و زمینه را برای حضور خود در منطقه فراهم آورند.

وزیر دفاع افزود: امروز تمام منابع مادی و زیرساختی کشورهای اسلامی تحت تأثیر همین رویدادها در حال از بین رفتن است، و در تمام این وقایع دست آمریکا و اسراییل نیز دیده می‌شود.

وی گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی به شدت مورد هجمه و فشار است، خواست دشمنان بر این است که تا آنجا که می‌توانند اجازه ندهند که کشور ایران به آن جایگاه رفیع که به دنبال آن است، دست یابد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: با وجود شرایط حاکم بر منطقه، کشور ایران از یک فضای کاملاً امن و تحت کنترل برخوردار است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا